9 Şubat 2008 Cumartesi

Yoksa hamile miyim?


Herkese merhaba,
Öncelikle kendimden biraz bahsedeyim. 8 yıldır evliyim, bir reklam ajansında tasarımcı olarak çalışıyorum. Mutlu bir evliliğimiz olmasına rağmen, bebek konusunu her zaman erteledik. Ya cesaretimiz olmadı ya da hazır değilim deyiverdim işte.. Sonuçta bir insan yetiştirmenin kararı da herhalde çabucak verilemiyordur. Ta ki o güne kadar...

O gün bir şeylerin garip olduğunun farkındaydım. Korkudan kendime "hamile miyim acaba?" sorusunu bile soramıyordum. Benden cesur bir arkadaşım ve onun 6 yaşındaki tatlı oğlu bize geldi. Eczanelerde satılan ve bir klasik olan testlerden de geldi bize. Olan bitene inanamıyordum. Testin sonucunda çift çizgiyi görünce içimden "yok canım, karıştı herhalde" dedim. Şoku üzerimden atamadan eşim geldi ve birlikte inanamaya devam ettik. O gün kendimi sürekli tebessüm ederken ve bi noktaya boş boş bakarken buldum :)

İlerleyen gün ve saatlerde o şaşkınlık yerini hiç tatmadığım bambaşka duygulara bıraktı. İçimde bir insan vardı, bu nasıl olabilirdi, allah'ın mucizesini ve doğanın inanılmazlığını düşündüm. O içimdeydi ve varlığını sadece iki çizgiyle hissettirmişti. Ve daha şimdiden beni gülümsetebiliyordu. Sanki ileriki günlerdeki heyecanın sinyallerini almıştım...

0 yorum:

Yorum Gönder

Lilypie Second Birthday tickers