31 Temmuz 2009 Cuma

Yaşasın süt izni :)

Süt iznimi her hafta cuma günleri olarak kullanıyorum. Kızım 1 yaşına girdiğinde bitecek ama bugüne kadar her cumayı birlikte dolu dolu değerlendirdik. Cuma tatillerine kimse doyamaz sonuçta :) iş hayatım boyunca devam etse hayır demezdim.

İşte bu cumayı da evde kızımla beraber geçirdik. Güzel cumayı, güzel hava ile beraber, güzel teyzesiyle tamamlayalım dedik. Maçka parkına doğru kızım pusetinde, ben peşinde, ağlamadan oturması için dua ederek, Nişantaşı'na doğru yürüdük. Teyzeyi de karşılayıp Maçka Parkı'nda bir şeyler içelim dedik. Böyle sıkışık bir şehirde, nefes almak için böyle bir oksijen deposuna sahip olduğumuz için çok şanslıyız.



Defne için yanıma galeta almıştım. Bu tiyoyu bana çok eski bir arkadaşım verdi. Doruk'un annesi Neslihan. Ne o ne de ben birbirimizin anne olduğuna uzun süre inanamadık. Hatta ikimiz de hamileyken buluşup, harika bir gün geçirmiştik. O günü de buraya resimlerimizle beraber ekleyeceğim.


Doruk Defne'den 4 ay büyük. Bir gün onları da tanıştırmayı planlıyoruz. Neslihan Doruk'u pusetinde oyalamak için galeta rüşveti veriyor :) Doğrusu benim de çok işime yarıyor. Defne bir dalıyor onu kemirmeye, pusetinde veya araba koltuğunda olduğunu unutuyor :)

Ayrıca kızımı daha da oyalamak için soyulmuş bütün elma da almıştım yanıma. Defne elmayı 8 tane dişiyle rendelerek yerken, biz de Burcu'yla konudan konuya geçip, o sakinliği değerlendirdik.

1 yorum:

burcu on 28 Ağustos 2009 12:22 dedi ki...

İçerikte bahsedilen teyze benim:)
Evli bir kız kardeşim var ama henüz bebekleri yok, yapsalar da hayatimiz daha guzelleşse diye düşünürken bir baktım ben teyze olmuşumm bile:)
Kardeş kadar yakın arkadaşım Zeynep ve onun mucizesi Defne;
Beni teyze yaptığınız için ikinize de çoook teşekkür ederim.. çok güzel bir duyguymuş..
İlk zamanlarda daha hareketli ve biraz daha huysuz olan tontişimizin üzerine bir olgunluk geldi ki sormayın son günlerde, yoksa ilk dogumgününün yaklaştığını hissediyor mu?? Tam lokum oldu artık..
En sevdiğim hali, hemen herşeye gözlerini kocaman açıp yaklaşıp tanımaya ve anlamaya çalışırkenki surat ifadesi..''durun bakim nooluyo orda, ben geri kalmiyim'' bakışları..
Allah her bebeği bizimki kadar sevgi dolu bir ortamda büyütsün inşallah..
Zeynoş ve Defnoş, teyze ikinizi de çok seviyooo

Yorum Gönder

Lilypie Second Birthday tickers