18 Temmuz 2009 Cumartesi

İlk tatilimiz

Kızımla ilk tatilimize gittik. Bu sene ilk olacağından annemlerle beraber gitmeyi tercih ettik. Onlar da çok yorulmuştu, hep birlikte dinlenecektik. Hayatımıza giren güzel prensesle ilk tatil harika olacaktı. Demek isterdim... ...ama öyle olmadı. Kemer'e gittiğimiz ilk gün canımın gözleri böyle oldu. Her gün doktora gittik. Devamlı kaşımak istedi, kaşındıkça daha da çok... O kadar çok üzüldüm o kadar çok üzüldüm ki daha fazla anlatıp, o günleri tekrar yaşamak istemiyorum. Bu fotoğraf Defne'nin ne halde olduğunu gösteriyor. Tabi kadrajda duran annemin de...


Aşağıdaki fotoğrafları da her şeye rağmen yaşadığımız güzel anları hatırlamak için ekledim. Sadece bu fotoğraflara bakınca sorun yok gibi gözüküyor değil mi?


Bikinisi Burcu Teyze'sinden. Kirazlı ve üçgen :) Burcu sana inanamıyorum :)) İlk bikinisini alan teyze kayıtlarımıza geçti tabii...



Bu da ilk mayosu :) Tatile bir tek bikiniyle gider miyiz hiç? Şengül Teyze'ye çok teşekkürler :)

Suyu sevdi tatlım, dalgalara rağmen :)








0 yorum:

Yorum Gönder

Lilypie Second Birthday tickers