25 Ocak 2010 Pazartesi

Küçük insan yürüyen merdivenlerde :)

Pazar günü dayanamadık, attık kendimizi dışarı. Hem Defne hem de ben çok sıkıldık evde. Citys'e gidelim dedik, genelde sakin oluyor. Biraz alışveriş yaparız, belki bir kahve...

Defdef oyuncak mağazalarında güzel vakit geçirdi. Raflardan döktüğü oyuncakları arkasından devamlı düzeltip dizmeme rağmen, onunla dışarda olmayı özlemişim. Bir ara Defne'yi Hamit'e bırakıp, mothercare ve zara'ya uğradım annem ve Şevval'le birlikte. Birkaç hediye işim vardı ve tabi Defne için bir şeyler...


Sonra işimiz bitince tekrar citys'e döndük onları almak için. Giriş katında beklerken birlikte yürüyen merdivenlerden çıktıklarını gördüm. Kameramı hazırladım, ikinci merdivene bindiklerinde kaydetmeye başladım...

Baba ve küçük kızı elele yürüyen merdivenlerde... Onları öyle görünce çok duygulandım, bazen garip zamanlarda çok basit şeylerden etkileniyorum. İşte benim ailem dedim, kimse olmasa ağlayabilirdim.

Defne'nin son basamaktan sonraki çevik hareketini gördünüz mü? :)))))))


0 yorum:

Yorum Gönder

Lilypie Second Birthday tickers