19 Ağustos 2009 Çarşamba

Arkadaşlarımla akşam yemeği ve Defne

Dün gece, önceden 4 kız olarak planladığımız fakat bize sürpriz yapan iki beyefendinin de katılımıyla şenlenen akşam yemeğimiz vardı. Maçka Lluvia'daydık. Hava çok güzeldi, yemekler, hafif esinti ve çalan müzik harikaydı. Kırmızı şarap mükemmeldi, bir şişe bizi kesmedi :)) Bu arkadaşlarım ilkokuldan ve facebook sayesinde birbirimizi bulduk. Unutulan birçok şey yeniden hatırlandı, anılar tazelendi, gülündü, eğlenildi her buluşmamızda.


Bu sefer ki buluşmamızın önemi ve buraya yazmamın sebebi ise Defne kuşumun da bizimle olması. Kızlar onu çok görmek istedi. Ben de Defne'ye pek güvenmeyerek birlikte gitmeye karar verdim. Zaten bütün gün işte onu özlüyorum, onunla olsun varsın kısa sürsün dedim kendi kendime. Ne yardan geçtim, ne serden :))


İyi ki de öyle yapmışım. Meğer benim kızım büyümüş de haberim yokmuş :) Abisinden ablasına kucaktan kucağa gezdi. Arkadaşlar yemeğimi bitirmem için Defne'yi oyalamak için sıraya girdiler resmen. Benim için çok ince ve anlamlı bi hareketti. Belki de buradan onlara teşekkür etmek iyi olur. Sonra onlara bloğumun adresini verir, sürpriz yaparım.



Defne yemeklerimiz gelince ilk önce en sevdiği şey olan ekmeğe takıldı. Sansımıza taptaze ve sıcacıktı. O da sever diye köfte istedim. Bir köftenin yarısını yedirebildim, ısrar da etmedim. Karnı toktu. Annem karnını doyurmuştu. Canım annem. Elmasını soymuş, galetalarını hazırlamış, suyunu koymuş. Ne lazımsa yanımdaydı. Ben şanslı bi anneyim Defne caz müziğiyle birlikte kendi ninnisini söyleye söyleye uyudu, pusetine yatırıp sohbete devam ettik. Böyle kolayca uyudu yazınca okuyanlar hep böyle uysal olduğunu sanabilir. Halbuki onu dışarda uyutmak hep çok zordu. Hatta Defne her zaman evi dışarıya tercih etti. Dün geceye kadar.... inşallah:)


Lluvia'da ikea mama sandalyesi var, daha önce Burcu, Defne ben orda öğlen yemeği yemiştik, defne o zaman çok küçüktü, yine de mama sandalyesi sayesinde kendini biraz evinde hissetmişti Defne, bize o zamanki minik haline göre baya izin vermişti.


Çok güzel bi gece geçirdik, eylül'ün ilk haftası başka bir yemek için kabaca bi plan yaptık. Bu sefer eşlerimizi de tanıştırmayı düşünüyoruz...

0 yorum:

Yorum Gönder

Lilypie Second Birthday tickers