25 Ağustos 2009 Salı

Gülşen Teyze

İşte yüzünü gizlemiş Gülşen Teyze :)

Gülşen benim çok eski bir arkadaşım. Hesapladım da 14 yıl olmuş. İnsanın eski dostunun olmasının iyi bir şey olduğunu hissettiren biri. Ne zaman başımız sıkışsa işimizi gücümüzü erteler, hemen biraraya geliriz. O benim için nadir olan kötü gün dostlarındandır. Bu hayatta öyle insanlar o kadar az ki... Onun da bir oğlu var, adı Efehan, Efe deriz biz. Bizim yıl dönümümüzde doğdu. Şimdi 7 yaşında, boyu Gülşen'i geçti :) Efe'nin doğduğu gün dün gibi aklımda. Hem Gülşen'in doğumda yaşadığı bazı sorunlar nedeniyle aklımdan çıkmaz, hem de ilk kez bir arkadaşımın bebeği olmuştu, Efe'nin heyecanından... İşte sünnet çocuğu Efe.

Ortadaki de Fatoş. Gülşen'in arkadaşıydı, sonradan kanki olduk, çok komiktir. Buluşma sonrası çenelerim ağrır hep :)) Halimden de anlaşıldığı gibi doğum yaklaşmış, patates gibi olmuşum :)


Gülşen'in annesinin hediyesi beyaz elbise çok yakıştı. Gülşen Teyze yasak olan ne varsa Defne'ye sunup, gönlünü kazanmakla meşgul. Defne'yle araları çok iyidir, ee bana da biri hayır denilenleri sessizce 'al al bişey olmaz' dese benim de iyi olur yani :)) Ama hakkını yemiyim, ilk kez onunla en uzun tay-tay durdu kuzu :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Lilypie Second Birthday tickers