19 Ağustos 2009 Çarşamba

Göz kontrolü ve ajans gezmesi

Defne'nin gözlerinde bir hassasiyet var. İlk defa Temmuz'da tatile giderken gözlerinin kızarmasıyla farketmiştik. Mikrobik olabilir demişti Amerikan'daki göz doktoru Faik Bey. Sonra azaldı fakat tam geçmedi. Genelde alışveriş merkezine veya yoğun beyaz ışık olan bir yerlere gittiğimizde hemen kızarıyor gözleri.

Bugün de Faik Bey tekrar görmek istediği için annemle tontişim Amerikan Hastanesi'ne geldiler. Benim için dr kontrolleri Defne'yle geçirilecek ekstra zamanlar olduğu için bugüne kadar hiçbirini kaçırmadım.

Faik Bey bizi bekletince ben de birkaç resmini çekeyim dedim ama modelimiz kapris yapıp bir tane bile net fotoğraf vermeyince ben de bunlarla yetinmek zorunda kaldım.

Dr sonrası kızımın ajans gezmesi vardı. Bazen sürpriz yapar arkadaşlarıma :) Bir gelir, günümüzü şenlendirir, sonra da bay bay yapar, gider... Aşağıdaki resimler de tam o onı anlatıyor. Kalitesi ve netliği istediğim gibi olmasa da sonuçta içinde Defne'm var. Arkadaşlarımla da anı olsun diye koydum işte :))

Soldaki Tülin Teyzesi, sağdaki de Gülnur Teyzesi. Kızlar teyze dedim ama bir garip oldu. Ablaları mı deseydim? :))

Yukarıda da şaşkın Defne'yle teyzesi :)

2 yorum:

Unknown on 15 Nisan 2010 12:12 dedi ki...

evet zeynep olmamis burcu, tulin, gulnur tabiki ablalari :))

Zeynep'in Defne'si on 15 Nisan 2010 13:37 dedi ki...

ay valla, ben de ne demişim öyle :)))

Yorum Gönder

Lilypie Second Birthday tickers