25 Eylül 2009 Cuma

İlk pastasını ben yapmalıydım :) he he sağol dr oetker

Hamur işlerinden pek anlamayan biri olarak pastayı ancak bu şekilde yapabildim. Sağolsun Dr Oetker, neredeyse çırpma kabı ve mikser de kutudan çıkacakmış :))



Gece küçük pastaları hazırlayıp, sabah Defne'nin doğduğu saatte pastasını üfletebilmek dileyiğiyle uyuduk. Sabaha kadar sağdan sola, soldan sağa dönerken kızımın nasıl da büyüdüğünü, zamanın bu kadar çabuk geçmesinden korktuğumu, her anı yaşamak isterken bazılarını kaçıracağımdan endişe ettiğimle ilgili düşünce balonlarıyla uğraştım... Kıymetli kızımın her anı da kıymetli, nasıl yapsak da saklasak acaba :)) Blog yazmak, fotoğraf çekmek, kamera kayıtları... yeter mi?





Gözlerimizden anlaşılacağı üzere yorgun bir günün sabahı hepimiz kurbağa gibiyiz. Ama ne güzel ki saat 08.30 ve tatlım pastasını üflüyor :))



Keşke üstüme güzel bir şey giyseymişim. Hiç beğenmedim bu fotoğrafı. Bugünkü büyük partide telafi ederim artık :)

4 yorum:

Unknown on 2 Kasım 2009 22:16 dedi ki...

görsele bayıdım..elinize sağlık,

Zeynep'in Defne'si on 4 Kasım 2009 13:37 dedi ki...

Çok teşekkür ederim :)

Neslihan Kermen on 7 Ocak 2010 15:20 dedi ki...

Annenin elinden ilk pasta. Ne tatlıdır :) Becerikli arkadaşım benim.

Zeynep'in Defne'si on 7 Ocak 2010 15:32 dedi ki...

Canım benim sağol :)

Yorum Gönder

Lilypie Second Birthday tickers