1 Eylül 2009 Salı

Uyku halleri

Sabah duşa girmeden önce uyuyan güzeli eşime emanet ettim. Duştan çıktığımda eşim de yanına uzanmış, hatta uyukalmış. İki dakika hiç kıpırdamadan onları seyrettim. İşte benim ailem dedim, ikinizi de çok seviyorum dedim. Farkettim ki Defne şekilden şekile giriyor. Uyanmadan önce hep böyle yapıyor. Hemen birkaç foto çekeyim dedim.


İşte kısa zamanda yakaladıklarım...


Sanki elinde bir şey tutuyor ve uçuyor gibi :)


İşte mest olup uykuya dalan babanın bi parçasıyla, yatakta dans eden prensesim...


Böyle bir yerini bize de dokundurarak uyumayı çok seviyor. Biz mi? Deliriyoruz mutluluktan :))


Dışarıda ilk yağmur yağıyor. Bütün günü bu kuzuyla sarmaş dolaş evde geçirmek vardı...

2 yorum:

Neslihan Kermen on 7 Ocak 2010 15:24 dedi ki...

Vardı yaaaa :(
Bayılıyorum sizin bu sarmaş dolaş hallerinize. 10 yaşında da aynı olcak dimi dimi. Aman anne yaaa öpme yaaaaa demiyceekkk :)

Zeynep'in Defne'si on 7 Ocak 2010 15:35 dedi ki...

Yaa derler kesin, bak görürsün :))

Yorum Gönder

Lilypie Second Birthday tickers