9 Aralık 2010 Perşembe

Caillou masa ve sandalye

Ben bu Caillou'ya iyice sinir olmuşken, Defne'nin sevgisi daha da pekişiyor. Bugünlerde alışveriş listesi çok kabarık, istekleri devamlı artmakta. Listesi şöyle: Caillou masa, konuşan süpürge, dans eden Dora ve saklambaç oynayan tavşan Jojo. Hepsini verip onu şımartmak istemiyoruz, bu yüzden şimdilik sadece masa ve sandalyeyi aldık.

Görünce çığlıklar attı, kimse oturmasın, o benim diyerek sahiplendi. İşte artık masabaşı bir işi olan Defdef :))





Bu oyun hamuru meselesini de çözmem lazım. Her yerde minik minik kurumuş hamurlar var...

4 yorum:

Deli Anne on 9 Aralık 2010 20:24 dedi ki...

o kıytırık caillou oyuncakları, pelışlar vs ne kıymetli değil mi? alasını alsan o kadar kıymete binmiyor gene de.. hamur işine gelince.. yazık ki çok seviyorlar ve öyle uzun oyalanıyorlar ki parçacıklara bir şey diyemiyorum kendi adıma.. sevgiler..

Zeynep'in Defne'si on 10 Aralık 2010 11:28 dedi ki...

Deli anne, evet sorma. Bir de nasıl dandik, keşke disney gibi bi bağımlılık olsaydı, verdiğimiz paraya değerdi hiç olmazsa :))

Halıya yapışıyor hamurlar, derdim o aslında, örtü koyuyorum yere, gidip yine halıya yapışıyor hain hamurlar :)))

Defne on 10 Aralık 2010 12:56 dedi ki...

Ama kuzucuğum nasıl da keyifli baksana. Benim pamuk kızım daha "...isterim!" tutturmalarına başlamadı ama bizi bekleyen günleri görür gibi oldum.
Sevgiyle kucaklarım.

Zeynep'in Defne'si on 10 Aralık 2010 13:36 dedi ki...

Evet sorma, görünce öyle çığlıklar attı ki Caillou'ya sempati duyacaktım neredeyse :)))

Pamuk şekeri Duru da kabarık bir liste yapacağa benziyor, kaçışın yok :)))

Yorum Gönder

Lilypie Second Birthday tickers