2 Aralık 2010 Perşembe

Yeni hayatlar, yeni hiyakeler....

Bugün bana mesaj atan yeni bir blog arkadaşımla tanıştım. Adı Defne (kızımla adaş), tatlı kızının adı Duru (bizim de isim alternatiflerimizdendi) Tam bu şirin ikiliyi tanıyayım derken Defne'nin bloğundaki bir linkten bambaşka bir hayatla tanıştım... Sonu iyi bitmeyen bir hikayeydi, içinde bin türlü ders içeren...

Sonra kızımın bu fotoğrafını gördüm bilgisayarımda. Son birkaç ayda şikayet ettiğim ipe sapa gelmez sorunlarımı düşündüm. Dert arayıp da bulduklarımdan dertlenen bi şımarık gibi gördüm kendimi.

Nehir'in hikayesi bana öyle bi ders verdi ki, beni öyle bir sirkeledi ki...

Beni kendime getirdiği için, sahip olduklarımın kıymetini bana hatırlattığı için, hayatta sağlıktan başka hiçbir şeyin aslında dert olmadığını bana yine gösterdiği için bu yazıyı yazmak istedim. Boğazımdaki düğüm belki biraz çözülür dedim.

Teşekkürler Duru'nun annesi Defne... Tanıştığımıza çok memnun oldum.

3 yorum:

♥sibelinsu♥ on 3 Aralık 2010 10:21 dedi ki...

Yaşanmış acı bir hikaye ...ailesine sabır diliyorum...okudukça gördükce içim acıyor...
sağlıktan daha değerli hiç bir şey olmadığı bir gerçek ama hayat koşturmacasında zaman zaman bunu unutuyoruz.. :((
Defne nasıl tatlı olmuş öyle maşallah...

Zeynep'in Defne'si on 3 Aralık 2010 11:09 dedi ki...

Evet Sibelcim, malesef yeni bir acı hatırlatıyor insana sahip olduklarının kıymetini :(
Sağol teşekkürler, ben de Pelin'i özlemişim :)

Defne on 3 Aralık 2010 21:03 dedi ki...

Zeynep,
yazdıklarınla beni çok mutlu ettin. Ben de sizdeki Defne'yi ve seni blogundan da olsa tanımaktan memnunum. Laf aramızda :P, kendi adım olmasaydı kızımızın adı olacaktı :).

Nehir'e gelince... ben de geç tanıdım onu, bir süre sessizce takip ettim ailesinin ve kendisinin yaşadıklarını. Beni de aynı şekilde silkelemişti, hala aklımın bi köşesindedir ufak tefeğe kafamı takarak hayatımı geçirmemek için. Umarım çocuklarımızla birlikte hep sağlıklı günler görürüz.

Vakit buldukça geçmişe dönük okumak isterim yazdıklarını. Ah şu vakti bir yakalasam bırakmayacağım yakasını.

Defne'yi ve seni sevgiyle kucaklarım.

Yorum Gönder

Lilypie Second Birthday tickers