8 Aralık 2010 Çarşamba

Yeni makinem

Canon eos kullanıyorduk. Ama o kadar büyük ve ağır ki her zaman yanımızda olmuyordu. Amatör makineden profesyonele geçen çok duymuşsunuzdur da benim gibi amatör makineye geçen herhalde başka yoktur :))

Pilli ve küçük bir şey aradım ve şunu aldım. 2 gb hafıza kartı ve yedek pilleri bir de pembe kılıfı var. Aşağıdakiler de makinemin ilk hasatları :))


Gece çekimi kalitesi Canon'la kıyas yapılamaz ama çok sevdim yine de. Pratik olmasından dolayı galiba...


Defne'nin içinde olduğu bütün fotoğraflar o kadar kıymetli geliyor ki bana. Net olmayanları atamayacağım kadar kıyamıyorum. Tahmin edin bendeki milyon fotoğrafı :))



Akşamları böyle kucak kucağayız. Her aklına geldiğinde "seni çok seviyorum" diyor bana. Eriyorum bitiyorum. Öyle sıkı, candan sarılıyor ki "sabahlar olmasın :) işe gitmeyelim" diyorum...

0 yorum:

Yorum Gönder

Lilypie Second Birthday tickers