24 Ocak 2011 Pazartesi

Aile saadeti :)

Başarısız tiyatro girişimizden sonra günü biraz olsun toparlamak için önce Yeniköy'de yemek yedik. Sonra Maxitoys'ta Defne'yi eğlendirmek için Metrocity'e gidelim dedik. Burası baş ağrısı yapmayan alışveriş merkezlerinden bizim için.

Hala yılbaşı konsepti duruyorken birkaç resim çekmek istedim. Defne garibim, "şu ağacın önüne geç, kardanadamın önünde dur, biraz bu tarafa bak, hem de gülümse" komutlarına nasıl da uymuş baksanıza :))

Joker'de coşan, enerjisini atan Defne öğle uykusu uyumadığı için biraz mahsunlaştı. Uzun zamandır işleri sebebiyle bizimle vakit geçiremeyen Hamit'se, hiç sıkılmadan onu kucağında taşıdı.

Benim de şarjım bitmek üzereyken aklımıza Starbucks geldi. Defne'nin bize izin vermesi için de Joker'den bir rüşvet aldık :) Elinde kovasıyla babasının kucağında öyle tatlıydı ki...

Starbucks'ta ilk sözü "ben kevve içicem' oldu tabii ki, her kahve seven insan gibi :) Kafeinsiz çocuk sütlü bir kahve ısmarladım kızıma. Babaya her zaman ki gibi sade türk kahvesi, Starbucks bile olsa, milliyetçi bir seçim ;)

Onlar eğlendi, ben de bu güzel manzaraya karşı Latte'mi içtim afiyetle...

Hamit'in yetenekli parmaklarından çıkan şahaserler de aşağıda. Yorgunken uzaktan baksam gerçek sanabilirdim. İnşallah kızımız yetenek genlerini Hamit'ten almıştır. Benimkilerle biraz zorlanabilir ;)

Ohh tatlım, afiyet olsun...


2 yorum:

Unknown on 24 Ocak 2011 21:45 dedi ki...

Keyifli ve sıcak resimler olmuş...Mutluluğunuz daim olur inşallah...sevgilerimle

Zeynep'in Defne'si on 25 Ocak 2011 10:07 dedi ki...

Çok teşekkür ederim :)

Yorum Gönder

Lilypie Second Birthday tickers