17 Ocak 2011 Pazartesi

Bay bay prima premium care,

merhaba kokoş külotlarla süslü atletler :))

Bu işi nasıl halledeceğimizi düşünmek, araştırmak, tecrübeleri okumak ne kadar uzun sürdüyse bu bezden kurtulma mevzusundan kurtulmamız o kadar kısa sürdü. Önemli olan bizim hazır olmamız değil, Defne Hanım'ın keyfinin gelip, canının istemesiymiş. Hoş bunu da okumuştum ama "olur mu canım öyle şey? anne ve ekibi karar verir, çocuk da mecburen uyum sağlar" diyerek reddetmiştim :))

Uyumadığı tüm saatlerde bezsiz gezdiriyorduk. Her şey bize göre harika ilerliyordu. Ta ki Gülşen'le kahve içerken ona bundan bahsedene kadar. Bana uyuduğu zamanlarda bez bağlamanın ne kadar kafa karıştırıcı birşey olduğunu uzun uzun anlattıktan sonra, genelde hayata karşı yumuşak biri olmasına rağmen "hemen, bugün, o bezi çıkarın" dedi. Oğlu Efe 9 yaşına gelen tecrübeli bi anne bunu söyleyince, eve gider gitmez, herkese yeni planı anlattım.

Oyuna daldığı zamanlarda kazalar olduğu halde, yatakta henüz hiç kazamız olmadı. Defne çok uyumlu bir çocuk. Yeter ki aklına yatsın, mantıklı olan şeyleri kabul etmesi zor olmuyor. Bez konusunda da beni şaşırtmadı, sanırım hayatımızdan tamamen çıktı :)

Prima kelimesi artık bana sadece prima donna'yı hatırlatıyor :))) (şımarıklığın bu kadarı:)

10 yorum:

Unknown on 19 Ocak 2011 17:20 dedi ki...

Gözün aydın , bezden kurtulmak çok güzel.Benim oğlum da çok hevesli ben hevesini kırmamak adına alıştırıyorum.Ama sadece büyük tuvaletini söylüyor.Ama o bile keyifli gerçektende.Minik prensesi tebrik ediyorum :)

Zeynep'in Defne'si on 19 Ocak 2011 17:26 dedi ki...

evet gerçekten çok hafifledim, sanki bezlenen benmişim gibi :)
teşekkür ederim, darısı Yağız'ın başına :))

ayşegül on 19 Ocak 2011 23:14 dedi ki...

merhaba bezsiz hayat :)

Defne on 20 Ocak 2011 04:05 dedi ki...

Amaaan ne güzel, gçzünüzaydın. Vakti gelince ben de senden tavsiyeler isteyeceğim ona göre :). Sevgiyle kucaklıyoruz.

Zeynep'in Defne'si on 20 Ocak 2011 10:56 dedi ki...

Bezsiz hayat harikaymış valla ayşegül :)) market listesinden bir kalem eksildi :)))

Zeynep'in Defne'si on 20 Ocak 2011 10:57 dedi ki...

Defne'cim, çok sağol. Bildiklerimizi paylaşmaktan mutluluk duyacağım ona göre ;)

Unknown on 20 Ocak 2011 16:31 dedi ki...

Biz de dört gözle o günleri bekliyoruz :))

Zeynep'in Defne'si on 20 Ocak 2011 17:56 dedi ki...

Merak etme canım. O günler çok yakında :)

anne kaleminden on 24 Ocak 2011 14:02 dedi ki...

gözünüz aydın, büyük özgürlük :))

Zeynep'in Defne'si on 24 Ocak 2011 14:26 dedi ki...

teşekkürler :) evin her yerinde o minicik külotlar kokulu bezlerden çok daha iyi :))))))

Yorum Gönder

Lilypie Second Birthday tickers