29 Ocak 2011 Cumartesi

Anneler ve çocuklar

Neslihan uzun süredir nurturia diye bir grupta yazıyordu. Cuma günü Neslihan'la rutin sohbetimiz sırasında bir buluşmadan bahsetti, beraber gidelim dedi. Orada hiç kimseyi tanımıyordum ama 14 yıldır tanıdığım bir arkadaşım gel diyordu sonuçta :)

Onunla fazla görüşemediğimiz için gitmek istedim. Hem Doruk'u hem Neslihan'ı çok özlemiştim. Her gün yazışıyorduk, hayatlarımızdan kaçırdığımız bir şey yoktu ama yüzyüze konuşmak, sarılmak gibisi var mı?

Defne'ciğim çocuklarla buluşmaya gideceği için arabada uslu uslu oturdu. Bu aralar kendi küçük çantasıyla geziyor. Hamit'in aldığı minişlerin çantası. İçinde caillou eşleştirme kartları, tinkerbell'leri, blistex (kendine göre ruju), minik lego broşürü (ona da cüzdan diyor), bir tane de minişi var. -Bu da kızıma hatıra olsun, unutmasın ilk çantasında neleri olduğunu-

Kolunda bu çantası, bilek hafif bükük (louvuitton taşıyan, bileği bükük kızlarla çok dalga geçmiştim:) Ataköy Sahan'ı bulduk.

Sarıldık, öpüştük, yeni annelerle ve çocuklarla tanıştık. Doruk'la Defne çok komikti. Aşağıdaki resimlerin hiçbirine kıyamadım. Yanyana koyunca küçük hikayesi olan kısa film gibi olmuş :)



Doruk'la langırt ve buz hokeyi oynadılar. Defne ilk kez oyandığından çok hoşuna gitti. Birlikte güzel vakit geçirdik. Her ne kadar koşturmalı geçen bi gün olsa da bizim için çok keyifliydi.

Her etkinliğin vazgeçilmez aksiyonu "yüz boyama" tabii :)) Defne kelebek oldu, Doruk spiderman. Nesli spiderman resimlerinden göndermediği için koyamadım. Kokoş Defne ablasıyla resim çektirdikten sonra ayna aradı, neye benzediğini görmek için :)))

Burdan sonra bir alışveriş merkezine gittik Defne'yle ikimiz. Mudo'da beğendiğim ama almayıp, indirime sakladığım bir çanta vardı. Onu aldım. Defne için biraz daha eğlenceden sonra eve döndük. Ben bitmiş, Defne'yse sabah uyanmış kadar dinçti :) Babasının gelmesini bekleyip kelebek yüzünü gösterdi ona. Sonra da banyo ve cuppa yatak :)))

2 yorum:

Neslihan Kermen on 2 Şubat 2011 17:08 dedi ki...

iyiki gitmisiz Zeynep. Defnemi, seni gördüm çok mutlu oldum :) Bu arada Avrupa yakasinda oturmamiza ragmen Anadolu yakasinda bulusmamiz da ayri bir komiklik :)

Unknown on 2 Şubat 2011 17:41 dedi ki...

Çok keyifli resimlerdi..Çok da güzel çıkmışsınız.keyfiniz daim olsun

Yorum Gönder

Lilypie Second Birthday tickers