19 Ocak 2011 Çarşamba

Banyo

Ama bu sefer banyo yapan benim. Yok artık bu da yazılır mı dediğinizi duyar gibiyim :)) Vallahi benim için çok güzel bir akşamdı, yazmadan edemedim. Akşam Hamit geç gelecekti ve ben artık banyo yapabilmek istiyordum.

Defne'nin yanına oturdum, "defne'ciğim banyo yapmak istiyorum. biraz televizyon seyreder misin?" diye sordum. Büyük bir olgunlukla "tamam" dedi ama ben anladığından emin olmak için bir kez daha sordum. "tamaaam, yıkanaabiliisin" dedi bana. Iphone'u istedi bir tek benden ekstradan.

Benim kızım büyümüştü, evde bana arkadaş olmuştu artık, oturup bunu düşündüm. Onun ihtiyaçları için ben varken, şimdi benim rahatım ve konforum için o bana çözüm olmuştu. Çok hoşuma gitti bu lüks :)


Ben yokken bunları seyretti. Playhouse'un gece şapkasından anlaşılacağı üzere çocuklar için uyku saati çoktan geçmişti. Defne bu çocuklar arasında istisna mı, çoğunluk mu, bunu çok merak ediyorum.

İçeride kendi kendine oyalanan ve beni sabırla bekleyen kızım bu gece içimi bambaşka duygularla doldurdu. En mutlu banyom bu oldu :)

2 yorum:

Unknown on 27 Ocak 2011 15:07 dedi ki...

Köftem büyüyor... Bu gözlemlemek birebir yaşamak kadar yogun bir duygu yaşatmıyor belki ama yinede Defne'yi izlemek çok keyifli. :)

Zeynep'in Defne'si on 27 Ocak 2011 15:23 dedi ki...

sağol kuşum benim :)))

Yorum Gönder

Lilypie Second Birthday tickers