16 Mayıs 2010 Pazar

Burcu evlendi. Ben fotoğrafçı, Defne küçük nedime oldu.

İlk defa böyle bir şey yaptım. Hamit fotoğraf çekmekle ilgili birkaç tüyo verdi, aldım elime makinamı, o an'ları kaçırmak istemeden başladım çekmeye. Profesyonel olmadığını biliyorum ama elimden geleni yapabilirdim. Ortaya aşağıdaki fotoğraflar çıktı. Maksat o serüveni kısa bir film gibi hatırlamaktı. Aslına 300 tane çektim ama bence en güzel olanları buraya ekledim.

Çok heyecanlı bir gün oldu. Caddebostan'da kuaförde buluştuk. Her anı yakalamaya çalıştım. Düğün mekanı olan Rakkas'a gidene kadar çektim. Orada bu işi profesyonel bir ele bırakmak gerekiyordu :) bıraktım tabii :)) Küçük nedimenin fotoğraflarını Rakkas'ın fotoğrafçısı çekti. Elime geçer geçmez ekleyeceğim.

Düğünden kısaca bahsetmek istiyorum. Saçlardan kıyafetlere, organizasyondan en ince detaylara kadar harika bir düğündü. Kusursuz bir gece yaşadık hep beraber. İnşallah Burcu ve Deniz aynı bu düğündeki gibi hep mutlu olurlar hayatlarında...























0 yorum:

Yorum Gönder

Lilypie Second Birthday tickers