21 Mayıs 2010 Cuma

Defne'nin odası

Kim demiş bu küçük odada değişiklik yapılmaz diye :)))

Annemden gelen bir gen sonucu böyle oldum ben. Biz eşyaların yerini değiştirmeden yaşayamayız. Mutlaka yılda bir bazı değişiklikler yapmalıyız. Annem büyük evinde istediği değişikliği yapabiliyor, ben de minik kaydırmalarla mutlu oluyorum işte. Hem de sanki evin dekorasyonunu tümden değiştirmişim gibi :))



Aslında bu odada yatakla şifonyerin yerini değiştirebildim sadece. Camını açabilmek istedim, yatağının başı camın açılmasını engelliyordu. Defne'nin yatak korumasını da çıkardık Hamit'le. Artık yanında yatabiliyoruz. Onun da çok hoşuna gitti, ilk öğle uykusunu uyurken arada uyanıp etrafa bakıp "hiiii, ayyyyy" bile dedi. Ayı, köpek, hello kitty türünden fazla elinde gezdirmediği oyuncakları dizdim. Yakında bu oda insana afakanlar getirebilir. O zaman da tekrar bir değişiklik yapmak için bana fırsat doğar :)



Mobilyayı aldığımız yeri aradım. Yatağın kenarına, daha alçak, aynı malzemeden, ayakucu açık bir koruma yapıp yapmadıklarını sordum. Uzay mekiği istiyormuşum gibi dinledi beni :)) Bu kadar zor mu ki? Hamit ben yaparım, ne var ki çok basit dedi. Bakalım...

2 yorum:

ayşegül on 21 Mayıs 2010 15:42 dedi ki...

merhabalarrr,
küçük ama kutu gibi bi oda, güle güle büyüsün minik melek.
takipteyim,sevgiler...

Zeynep'in Defne'si on 21 Mayıs 2010 16:22 dedi ki...

merabaa, teşekkür ederim. ben de takipteyim :))

Yorum Gönder

Lilypie Second Birthday tickers