12 Mayıs 2010 Çarşamba

Emzik bağımlısı Defne

Defne emziklerini çok sever. Ağzında bi tane varken, yedeklerden bulursa, onu da alır eline. Biraz onu emer, çıkarır öbürüne geçer. Ritmik bir sesi bile var. Dışarı çıkarken de yanına alır yedeği. Sokakta düşürmemek için öyle dikkatli davranır ki ölürüz gülmekten :))

















Bu sabah ananeye götürmeden önce üzerini giydiriyordum. Baktım yine elinde iki emzik. "Defnecim, bak artık sen büyüdün, buna ihtiyacın yok artık. Atalım mı onları çöpe?" dedim. Ne dese beğenirsiniz: "YAZIK"

4 yorum:

Unknown on 13 Mayıs 2010 09:59 dedi ki...

Cevaba da bak sen :)

Zeynep'in Defne'si on 13 Mayıs 2010 10:08 dedi ki...

Yaa şaşırdım kaldım :))

ayşegül on 18 Mayıs 2010 00:46 dedi ki...

hahay bücür seni yerim ben :)
çok tatlı çok maaşallah.
takipteyim,sevgiler...

Zeynep'in Defne'si on 18 Mayıs 2010 10:10 dedi ki...

Çok teşekkürler Ayşegül, ben de takipteyim :)

Yorum Gönder

Lilypie Second Birthday tickers