23 Mayıs 2010 Pazar

Hamarat anne (!)

Dünkü kahvaltıdan sonra kızım beni tembel anne olarak bilmesin diye :) pazar sabah kahvaltısı düzenledik :))) Annem, babam, ananem, zafer ve zeyneb'le birlikte güzel ve sakin bir pazar geçirdik.

Bu börekleri ilk defa denedim. Anneminki gibi olursa iyi olduğunu anlayacaktım, annem aynı olmuş dedi. Çok sevindim. İş yoğunluğundan unutmamak için ara ara bu börekten yapmalıyım.












Geçen pazar annemde, ondan önceki pazar Zeyneb'lerde olan bu kahvaltıların gelenekselleşmesini istiyorum. Hem birbirimizi görüp, hem de ev ortamında rahat rahat dinlenebiliyoruz.

Ananem ne kadar tatlı, hep kibar, yüzündeki o naif gülümsemeye bayılıyorum :)




Geniş geniş gazeteler karıştırıldı. Nette sörf yapıldı. Hatta bir ara annem ve Hamit organik pazardan Defne için köy yumurtası, mis kokulu çilek ve erik almaya bile gittiler. Yaşasın kalabalık aile :))




0 yorum:

Yorum Gönder

Lilypie Second Birthday tickers