17 Temmuz 2010 Cumartesi

Böyle temizlikçi dostlar başına

Benim kızım çok temiz. Artık eve ıslak mendil yetiştiremiyorum. Gördüğü her yeri temizliyor. Bugün de sehpayı gözüne kestirmiş. Boşalttı üstünü, çıktı tepesine :))


Molalarında banu alkan pozları veriyor :)) biraz siliyor, biraz yan gelip yatıyor.



Televizyonda ilgisini çeken bir şey görürse temizlik duruyor.

Artık ne zaman keyfi gelirse :))




Oldum olası sehpa tepelerinde dolaşan çocukları eleştirmişimdir. Eee anne oldum ya büyük konuşmamayı da öğrendim, geç de olsa :) İnmesi gerektiğini söyleyince bana böyle baktı :)

Sonra da içi rahat etmedi, gülücükle unutturdu sert bakışını :)


Bitkin düşen Defne :) Kolay mı canım kocaman sehpayı temizlemek :)))



5 yorum:

Neslihan Kermen on 23 Temmuz 2010 14:22 dedi ki...

haftada 1 defa 80 TL'ye gelir mi Defne?

Zeynep'in Defne'si on 23 Temmuz 2010 14:26 dedi ki...

Gelir de yalnız 1 hafa sürebilir. bizimkinin eli işte gözü oyanşta biraz :))

Neslihan Kermen on 23 Temmuz 2010 14:41 dedi ki...

40'a gelsin o zaman napalım.

Unknown on 23 Temmuz 2010 15:13 dedi ki...

Defne ne eğlenceli çocuk Zeynek. Sırf resimleri bile yeter. :))

Zeynep'in Defne'si on 23 Temmuz 2010 15:21 dedi ki...

Senaryosu kendinden di mi :)))

Yorum Gönder

Lilypie Second Birthday tickers