4 Temmuz 2010 Pazar

Hoop denisee

Sıcaktan kaçtık, kendimizi Solar Beach'te bulduk. Yıllar önce gitmiştik, eh fena değildi. Ama bu sezon küçük bir Bodrum yaratmışlar adeta. Kapıdan girdikten sonra gerçekten tatilde gibi hissetirmeyi başarmışlar bence.

Defne su aşığı bir çocuk. Güneş kremini zorla sürdüm diyebilirim. Hemen kaçtı babasıyla denize. Bu dalgalardan hoşlanmaz dedim, korkar bak görürsün dedim, çocukların mahçup ettiği anneler kulübüne girdim :) neyse böyle bir konuda mahçup olmak da güzel, öğleden sonramızın tadını çıkarabildik bu sayede. Yukarıdaki fotodaki Eda Abla. Hemen yakınlaştılar :)


Çok mutlu oldu, çamur banyosu yaptı. Kenarda yapılabilecek her şeyi yaptı. Çok denizde kalınca titreyip durdu. Bizim de acemiliğimize geldi. Mayoyu mu değiştirelim? Tshirt mü giydirelim? Havluya mı saralım? sorularını birbirimize sorup bön bön bakarken, Defne arkadan "üşümüyooom" diyerek bize sanki "benim için bişey yapmanıza gerek yok" dedi.


Rüzgardan korkup biraz da yukarda vakit geçirelim dedik. Her geçene gülücük atarken yemeğini yedirmekte de hiç zorlanmadık. Bu arada aslında içeriye yiyecek sokmuyorlarmış, ama bunlar çocuğun, bırakamam, olmaz deyince aldılar. Çorbasından köftesine, meyvasından kuruyemişine kadar her şeyi vardı.

Koca ayak dans şov :)



Bunlar dondurmacı abiden utanma halleri.


Altına kaçıran Defne'nin yeni kıyafeti. Kaçıran dedim de tuvalet olayını halletmiş filan değiliz. Nasılsa denizdeyiz diye bezsiz elbise giydirdim, rahat etsin diye. O da gelince yaptı :)))


Baba ne anlatıyor da çocuk öyle dikkat kesilmiş dinliyor acaba? Sırları olsun istiyorum, ben gelince birbirlerine göz kırpsınlar, muzipçe gülsünler, hemen sussunlar, hiç belli etmediklerini sansınlar...

En sevdiği şey zıplamak. Ne hissettiğini anlamak için evdeki yatakta ben de yaptım. Kendi rüzgarını yaratıyorsun, yer çekimine meydan okuyorsun, neşeleniyorsun :))




Atları beğenmedi, ilk gördüğünde "büyük" dedi ve korkarak yaklaştı.


Ördeklerle daha iyi anlaştı. Denizden sonra böyle bir yerde yemek yedik. Kendimiz pişirdik, kendimiz yedik, kendimiz şiştik.



İçki içen kocam arkada Defneyle oturdu, arabayı ben kullandım. Yarı yolda Defne uyuyakaldı. Dikiz aynamı onlara ayarladım. Kilyos'un ağaçlı yollarında giderken, aynadan ikisini, babasının kucağında uyuyan kızın yüzündeki güveni, babanın da o anın tadını çıkarırken duyduğu huzuru seyrettim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Lilypie Second Birthday tickers