7 Temmuz 2010 Çarşamba

Yaşasın crocs'lar geldi

Ebay'den 2 hafta önce sipariş verdiğim, bugüne kadar sipariş verdiğimi bile unuttuğum Mickey Crocs'lar geldi. Ebay'in kargo süresi benim için fazla uzun :)

Tatlım şimdi Hereke'de. Büyükannesinin evinde anane ve dedesiyle beraber keyif yapıyor. Ayağında görmek için sabırsızlanıyorum :)

Geçen sene pembe almıştım. Tatilde gözlerindeki alerji sebebiyle mutsuz bi fotoğrafını bulsam da o minicik pembe crocs'lar da fena değilmiş. Yaz boyunca da giydirmiştim.

Annem geçen sene 'Bunlar ne böyle, ben plastik terlik giydirmem çocuğa" deyip reddetmişti. Bu sene alışmış herhalde her yerde görmeye "crocs alalım, ne renk yakışır acaba?" dedi :))))

2 yorum:

Unknown on 13 Temmuz 2010 14:36 dedi ki...

Güle güle giysin :)) Bizim ki hiç giymiyor maalesef :((

Zeynep'in Defne'si on 13 Temmuz 2010 14:47 dedi ki...

Sağol Bahar'cım :) Biz de bu aralar aman ben yiyim, aman ben giyiyim gazıyla bişeyler yaptırma modası var. Belki o yüzden kolay giydi. Biri atlayıp ay ben giyiyim deyince koşa koşa giyiyor :)))

Yorum Gönder

Lilypie Second Birthday tickers