8 Haziran 2010 Salı

Babayla anne kaçamak yaptılar

Son haftalarda Işın Karaca diye ağaca çıkmıştım, Açıkhava'da kesin çıkar diyorduk Burcu'yla konuşurken. Ama baktık yok, takibe almıştık. Sağolsun Engin, Balans'ta çıktıklarını öğrenince bana 2 kişilik davetiye hediye etti.

Defne'yi ananesinin güvenli kollarına bırakıp bir gece kaçamağı yaptık. İyi ki de yapmışız, harikaydı. Kimse yerinde duramadı. Özellikle son albümünden parçalarla aldı götürdü hepimizi. Enerjisi muhteşemdi.



(Yukarıdaki 3 fotoğrafı Işın Karaca'nın sitesinden aldım. Ben kendimi kaybetmiş şekilde dans ederken o biri bu güzel fotoları çekmiş. Fotoğrafçının ellerine sağlık :)

Bu da benim iphone'umla başarısız gece çekimim. Işın Karaca sevenler için küçük bir kuple :)


Annecim, ara sıra bize bu küçük molaları sağladığın için sağol. Defne seninleyken içim rahat...

0 yorum:

Yorum Gönder

Lilypie Second Birthday tickers