15 Haziran 2010 Salı

Küçük ressam

Hamit'in ikea'dan aldığı ressam sehpası. Birkaç gün arayla oturup birlikte resim yapıyorlar. Hamit'in resmi çok iyidir, yaparken hayran hayran seyrettirir beni. Defne daha katılımcı, seyretmek ona göre hareketsiz geçecek birkaç saniye demek, hiç tarzı değil tabii :)))

Bugüne kadar yapıp sildiklerini kaçırdım ama bundan sonrakilerin
resmini çekmeyi düşünüyorum. İlk eserleri bu olsun,
adı daaa "çilli horoz"

İşte eli işte, gözü oynaşta Defne :))


Salatalığa hala "nea-tıkı-tıkı" diyor. Helikoptere "hop-tey-tey". Genelde bir şey isteyince "ver yaa" diyor, ama böyle değil, nasıl demeliyiz deyince de "veyii-mi-si-kaa" diyor (verir misin)

6 yorum:

Neslihan Kermen on 15 Haziran 2010 15:08 dedi ki...

Resim muhteşem, Defne harika...
Ya yazmak iyi oluyo yoksa unutuyo insan kelimeleri. Çok şeker ya. Nerden bulmuş salatalığa nea-tıkı-tıkı demeyi. Çok güldüm.

ayşegül on 15 Haziran 2010 16:35 dedi ki...

hadi hayırlı olsun sehpanız.

defne inşallah babasına çeker diyeyim o zaman :)
bizdede tam tersi durumlar benim çizimim iyidir baba anca çöp adam yapar :)

Zeynep'in Defne'si on 15 Haziran 2010 16:42 dedi ki...

Ben de en çok hopteyteye gülüyorum :)))

Zeynep'in Defne'si on 15 Haziran 2010 16:43 dedi ki...

teşekkürler ayşegül. inşallah en iyi özellikleri toplarlar :))

Unknown on 2 Temmuz 2010 22:12 dedi ki...

oğlum o yaşlardayken bizde almıştık. Çok işe yaradı gerçekten. Fıstık çook tatlı..

Zeynep'in Defne'si on 5 Temmuz 2010 09:25 dedi ki...

bu aralar pek ilgilenmiyor, kalemi eline alınca tahta dışındaki bölümleri boyuyor. sağol zencefil :)

Yorum Gönder

Lilypie Second Birthday tickers