10 Haziran 2010 Perşembe

Yaşasın ben de sobelendim :))

Duru Meleğin Annesi Ayşegül beni sobeledi :)


Daha önce sobelenenleri okur dururdum. Ne güzel herkes birbirini tanıyor diye düşünürdüm. Onların arasına gireceğimi, başkaları tarafından okunacağımı bir de üstüne sobeleneceğimi aklımın ucundan bile geçirmezdim :)


Bu zevki de yaşadım, sağol Ayşegül'cüm :)


1.Nasıl Giydiriyorsunuz?

Evde ve dışarda rahat hissetmesini istiyorum. Havaların ısınmasıyla bütün fazlalıkları da attık. Evde body ve şort giydiriyorum. Bazen body'nin de onu sıktığını düşünüyorum. O zaman her şeyi çıkarıp, takıyorum bir elbise üstüne, geçip koltuğa onu seyrediyoruz :) Dışarıda da bu yaza kadar genelde jean üzerine uzun kollu bir body, üzerine de sweatshirt alıyorum. Jean giymeyi ben çok sevdiğim için sanki ona da en çok o yakışıyor gibi geliyor :) Çalışan anne olduğum için Defne ananesiyle birlikteyken o daha şık giydirmeyi tercih ediyor. Elbiseler altına külotlu çoraplar, süslü etekler... Defne onunlayken hanımhanımcık, benimleyken salaş bi kız oluyor. İyi oluyor ilerde seçmesi kolay olacak :)

2.Marka mı ? Pazar mı ? Semt butiği mi? Nerelerden alış veriş yapıyorsunuz bebelere ?

Genelde çoğu kıyafetini Gap'ten alıyorum. Diğer alışveriş yaptığım yerler; ZaraBaby, Debenhams, B&G, Benetton, C&A, Adidas, Nike, Oysho (bazen bebekler için birşeyler oluyor) Mothercare (artık sevmiyorum bu mağazayı, büyüdükçe uzaklaşıyoruz) Ara sıra Olivium'un arka sokağında bulunan Çiçek Export'a gidiyoruz, çok uygun ve kaliteli kıyafetler oluyor.
Çabuk büyüdüklerini ve fazla pahalı şeyler alınmaması gerektiğini bilmeme rağmen, yine de dayanamıyorum.

3.Haftada 3-5 defa makine döndüren çamaşır canavarlarının cicilerini ütülüyor musunuz?

Şengül Ablamız sağolsun, Defne'nin bütün kıyafetlerini ütülüyor. Bu konuda şanslıyım. Bloğumu okuyorsan ellerine kollarına sağlık Şengül'cüm :)

4.Terlik mi Sandalet mi?

Geçen gün Nike'ın pembe bir sandaletini aldık. Çok rahat, makina da rahatlıkla yıkanabiliyor. Terlik konusunda da birşeyler yapmam gerek çünkü evde hepimizin terlikleriyle yürümeye çalışıyor, bazen düşüyor. Crocs almayı düşünüyorum, arkadan bantı olanlardan. Evde terlikmiş gibi giyer belki.

5.Şapka sorun mu ? Nasıl çözüyorsunuz?

Evet büyük sorun. Defne hiç sevmiyor. Bebekken mecburen bandana takıyordum, onu çıkaramıyordu. Bakalım bu yaz ne yapacağız?

6.Malum deniz mevsimi açıldı.Mayo kullanıyor musunuz? Öneriler ?

Geçen sene tatile giderken Burcu Teyzesi
ilk bikinisini almıştı Defne'nin. Bu sene bir mayo ve tek alt aldım. Fırfırlı bi'şey :))


Bende aşağıdaki arkadaşlarıma sobee diyorum :))


bahar ve egemen

sibel ve pelinsu

çokoprenses ve ceren

şuşu ve öyküsü

3 yorum:

ayşegül on 10 Haziran 2010 17:55 dedi ki...

rica ederim zeynepcim ne demek :) bende okurken büyük keyif aldım,güle güle giyinsin güzel defnecik :)

Unknown on 11 Haziran 2010 15:23 dedi ki...

Aaa sobelenmişim :)))

Zeynep'in Defne'si on 11 Haziran 2010 15:27 dedi ki...

evetttt :))

Yorum Gönder

Lilypie Second Birthday tickers