10 Haziran 2010 Perşembe

Uyku halleri

Yine bir uyku postu. Eeee kızım bana çekince uyku hallerinden başka ne çıkar ortaya :))
Bu sefer yardımcı oyuncu dalında baba yerine anane var. Annem iki gündür bizde kalıyor. O Defne'siyle en mutlu uykularını uyurken, ben de döne döne uyumanın keyfini çıkarıyorum.
Onlara dalmışken işe geç kalıyorum, geç kaldıkça oyalanıyorum. Nasılsa geç kaldım artık diyorum. İşteki 5-10 dakika ile evdeki saatlere bedel o anı kıyas bile yapmıyorum. Kıskançlık duygusu tavan yapınca atıyorum ben de kendimi yatağa :))

Posted by Picasa

2 yorum:

zafert on 10 Haziran 2010 12:15 dedi ki...

artiz:) iyi poz vermiş walla:)

Zeynep'in Defne'si on 10 Haziran 2010 12:17 dedi ki...

10 dakikada bu kadar şekil değiştirebilir misin?

Yorum Gönder

Lilypie Second Birthday tickers