11 Haziran 2010 Cuma

Koşarken düştü

Dedesiyle parka gitmişlerdi. Parkta çok hızlı hareket etmesinden endişelendiğimizi daha önce yazmıştım. Bir yandan kalbim küt küt atıyor, bir yandan da özgürlüğünü kısıtlamayalım diyordum. Yine öyle hızlı hızlı koşarken düşmüş, gözünün kenarı kızarmış. Buzu akıl edemeden şişti :( Çocuk bu düşe kalka büyüyecek lafını tekrar sorgular olduk hepimiz....

Ne oldu diye sorunca parmağını değdirmeden yaklaştırıp, 'kızaaydi, acidi' dedi.

Yine de hiç naz yapmadı. Ara sıra 'yine acidiii yaaa' dedi canım kızım....

Sabah kalktığımızda biraz şişmişti. İçim parçalansa da kimseye belli etmedim. Çocuk ya bu, düşecek ya :(

Ananesi görünce sabah gözyaşlarına hakim olamadı. Sizde böyle değildim, Defne bambaşka diyor...

4 yorum:

zafert on 11 Haziran 2010 17:42 dedi ki...

Ablacım, Çok geçmiş olsun....

Zeynep'in Defne'si on 11 Haziran 2010 17:43 dedi ki...

Sağol tatlım. Akşam eve döndüğümde en azından şişin inmiş olmasını diliyorum.

Zeynep'in Evi on 20 Haziran 2010 21:07 dedi ki...

hiii nasıl yanmıştır canı..

Zeynep'in Defne'si on 21 Haziran 2010 10:01 dedi ki...

Allahtan çok ağlamadı. Onu öyle görmek hepimizi o kadar çok üzdü ki...

Yorum Gönder

Lilypie Second Birthday tickers